Zásady vrátenia peňazí a reklamácií

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto zásady upravujú podmienky vrátenia tovaru a reklamácií v internetovom obchode nosice-obrubnikov.sk prevádzkovanom spoločnosťou Trending Up s. r. o.

1.2. Zásady sú v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku.

2. Vrátenie tovaru bez udania dôvodu

2.1. Právo na odstúpenie od zmluvy

  • Máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.
  • Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď vy alebo vami určená tretia osoba prevezme tovar.

2.2. Postup pri vrátení tovaru

  1. Informujte nás o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy emailom na info@nosice-obrubnikov.sk
  2. Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy (dostupný na našom webe)
  3. Tovar zašlite späť na adresu uvedenú na prepravnom štítku (nie na adresu sídla firmy)

2.3. Náklady na vrátenie tovaru

  • Máte dve možnosti zaslania tovaru späť:
    1. Na vlastné náklady prostredníctvom vami zvoleného prepravcu
    2. Využitím nášho prepravného štítku za poplatok 2,30 € (odpočíta sa z vrátenej sumy)
  • V prípade, že vrátenie tovaru je z dôvodu našej chyby (chybný tovar, iný tovar než objednaný), poplatok za prepravný štítok vám nebude účtovaný

2.4. Vrátenie peňazí

  • Peniaze vám vrátime do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy
  • Sumu vrátime rovnakým spôsobom, aký ste použili pri platbe
  • Máme právo počkať s vrátením peňazí do momentu doručenia vráteného tovaru alebo predloženia dokladu o jeho odoslaní

2.5. Stav vráteného tovaru

  • Tovar by mal byť vrátený nepoškodený, v pôvodnom obale
  • Tovar môžete vyskúšať v rozsahu potrebnom na zistenie jeho vlastností
  • Zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie jeho vlastností a funkčnosti

3. Reklamácie

3.1. Záručná doba

  • Na všetok tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov
  • Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie a poškodenie nesprávnym používaním

3.2. Postup pri reklamácii

  1. Informujte nás o reklamácii emailom na info@nosice-obrubnikov.sk
  2. Popíšte závadu a priložte fotografie
  3. Vyplňte reklamačný formulár (zašleme vám ho emailom)
  4. Tovar zašlite na adresu uvedenú na prepravnom štítku

3.3. Náklady na reklamáciu

  • Ak je reklamácia oprávnená, náklady na dopravu tovaru hradíme my
  • Poskytneme vám prepravný štítok zadarmo

3.4. Vybavenie reklamácie

  • O prijatí reklamácie vás budeme informovať emailom
  • Reklamáciu vybavíme do 30 dní od jej uplatnenia
  • O výsledku reklamácie vás budeme informovať emailom
  • V prípade oprávnenej reklamácie máte nárok na:
    1. Odstránenie vady
    2. Výmenu tovaru
    3. Vrátenie peňazí
    4. Primeranú zľavu z ceny

4. Kontakt pre vrátenie tovaru a reklamácie

  • Email: info@nosice-obrubnikov.sk
  • Adresa pre vrátenie: uvedená na prepravnom štítku
  • Zákaznícka podpora: Po-Pia 9:00 – 17:00

5. Záverečné ustanovenia

5.1. Tieto zásady sú platné od 18. februára 2025.

5.2. Vyhradzujeme si právo tieto zásady zmeniť. Zmeny nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webstránke.